Θεσσαλονίκη: Νέα νυχτερινά λεωφορεία και δρομολόγια από τον ΟΑΣΘ

4

Στο… φουλ δουλεύουν οι «μηχανές» του ΟΑΣΘ και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), στην προσπάθεια να αναβαθμίσουν τις συγκοινωνιακές υπηρεσίες της πόλης. Εκτός από την ενίσχυση των δρομολογίων στις παραλίες για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις, μέσα στα σχέδια του ΟΣΕΘ, όπως έχει ανακοινωθεί τις προηγούμενες εβδομάδες, είναι και δυο νέα νυχτερινά δρομολόγια.
«Ετοιμάζουμε την επίσημη πρόταση για τα δυο νέα νυχτερινά δρομολόγια, ελπίζουμε να κατατεθεί τις επόμενες εβδομάδες και να αρχίσει δοκιμαστικά από το Σεπτέμβριο», εξηγεί ο διευθύνοντας σύμβουλος του ΟΣΕΘ Α.Ε. Γιάννης Τσιωνάς στον «Τύπο Θεσσαλονίκης». Ο στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες, στις Δυτικές και Ανατολικές πλευρές της πόλης.

Για τη βραδινή μετακίνηση των πολιτών υπάρχει η γραμμή Ν1, η οποία συνδέει το ΚΤΕΛ Μακεδονία με το αεροδρόμιο. Τώρα, ο οργανισμός βρίσκεται ένα βήμα πριν την στελέχωση των γραμμών Ν2 και Ν3, για να εξυπηρετήσουν ακόμη περισσότερους επιβάτες, συνδυαστικά μεταξύ αλλά ακόμη και με μετεπιβίβαση από τη γραμμή Ν1.

Από τα δυτικά, η γραμμή Ν2 θα διασχίζει την περιοχή της 26ης Οκτωβρίου (με σκοπό την κάλυψη των νυχτερινών κέντρων), διανύοντας μια κυκλική διαδρομή μέσα από τους δήμους των δυτικών συνοικιών. Από τα ανατολικά, η γραμμή Ν3 θα καλύπτει, επίσης μέσω κυκλικής διαδρομής περιοχές της ανατολικής Θεσσαλονίκης όπως Χαριλάου, Άνω και Κάτω Τούμπα και Πανόραμα.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά για τη λειτουργία των δύο νέων αυτών γραμμών, οι οποίες θα ξεκινούν στις 12 το βράδυ έως τις 5 το πρωί, θα απαιτηθούν περίπου τέσσερα λεωφορεία. «Ασφαλώς και θα μπορέσουμε αρχικά να διαθέσουμε τα σαββατοκύριακα 4 λεωφορεία για τα νυχτερινά δρομολόγια και σιγά σιγά θα επεκταθούν και τις καθημερινές μέρες. Το μόνο που απομένει είναι η κατάθεση της πρότασης στον Υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη και η υπουργική απόφαση», σημειώνει ο κ. Τσιωνάς.

Έρχεται το… Μετρό σε γραμμές λεωφορείων

Υπάρχει όμως ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα για τον σχεδιασμό των συγκοινωνιών της πόλης, όπως μας τονίζει ο κ. Τσιωνάς και αυτό ακούει στον τίτλο «Μετρό σε λεωφορείο». Αυτό το πλάνο αφορά τις γραμμές 2,3 και 8, οι οποίες διασχίζουν τους κεντρικούς δρόμους της πόλης.

Από το Φθινόπωρο, αυτές οι κεντρικές γραμμές αναμένεται να λειτουργήσουν υπό κοινό σχεδιασμό, για να καλύψουν σχεδόν όλες τις στάσεις του επερχόμενου Μετρό. «Σχεδιάζουμε την κοινή λειτουργία των γραμμών, για να πετύχουμε καλύτερη ροή και πιο πυκνή κυκλοφορία των συγκεκριμένων λεωφορείων, κάτι σαν εξομοίωση των στάσεων του Μετρό. Το «Μετρό σε Λεωφορείο θα αφορά όλες τις στάσεις του 2,3 και 8 από τα ανατολικά και πολλές περιοχές κάτω από τον περιφερειακό, στα δυτικά. Ο στόχος είναι αυτός ο συντονισμός να ισχύσει πλήρως πριν τα Χριστούγεννα».

Επιπλέον, ο ΟΑΣΘ ήδη ανακοίνωση την ενίσχυση των δρομολογίων προς τις παραλίες, ακριβώς με την έναρξη του καλοκαιριού.

Συγκεκριμένα, κατά τα Σαββατοκύριακα μηνός Ιουνίου, θα εφαρμοστεί θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης, με αυξημένο αριθμό οχημάτων για τις λεωφορειακές γραμμές Νο 69 (Α.Σ.ΙΚΕΑ – ΕΠΑΝΟΜΗ) – 72 (Α.Σ.ΙΚΕΑ – Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ) – 45 (ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ), λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης. Για τον ίδιο λόγο, κατά τα Σαββατοκύριακα μηνός Ιουνίου, θα λειτουργήσει η τοπική λεωφορειακή γραμμή Νο 77Η – «Επανομή – Ποταμός».

«Αυτή είναι μια δοκιμασμένη συνταγή, που ακολουθείται σχεδόν κάθε χρόνο όσον αφορά την ενίσχυση των παραλιακών γραμμών και το ίδιο θα γίνει και αυτό το καλοκαίρι», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ.

Τέλος, ο κ. Τσιώνας ανακοίνωσε χρηματοδότηση μεταφορικών υποδομών με ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά και δημιουργία ΚΟΙΝΣΕΠ με οχήματα μεταφοράς στην υπηρεσία των δήμων για την καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών σε «δύσκολα» σημεία.

typosthes.gr

Κοινοποιήστε
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •