Δευτέρα, Οκτώβριος 23, 2017
Αρχή > ΒΗΜΑ αρθρογραφία > Στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε…Τι γίνεται με τον πολιτισμό;

Στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε…Τι γίνεται με τον πολιτισμό;

cosmital_ad

Γράφει ο Καρπούζης Κωνσταντίνος

Προϊόντα με Κρητική αλόη

Σύμβουλος δημοτικής ενότητας Πυλαίας

 

Πολλά ερωτηματικά προκύπτουν για την δημιουργία Ωδείου στο δημοτικό διαμέρισμα Πυλαίας ,προφανώς η υπέρογκη επιβάρυνση με δίδακτρα των 600 € και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, συν του ότι επιβαρύνει και επιπλέον τους πολίτες, μια που ο χώρος παραχωρείται στη Δημοτική Επιχείρηση από το Δήμο, γιατί το όλο λειτουργικό κόστος υποδομών του Π.Κ. Πυλαίας π.χ. θέρμανση, φωτισμός, συντήρηση κ.τ.λ. επιβαρύνει το δήμο και κατ’ επέκταση το σύνολο των πολιτών του.

Αλήθεια τι εμπόδιζε την λειτουργία μουσικών μαθημάτων που λειτουργούσε από το 2001 με την απλή συμβολική τιμή κάλυψης των εξόδων ;

Κατασκευή ιστοσελίδων και eshop στις πιο χαμηλές τιμές

Ακόμη υπήρχαν και τα διάφορα τμήματα που λειτουργούσαν εδώ και κάποια χρόνια π.χ. τμήματα ενηλίκων ζωγραφικής και αριθμούσαν διψήφιο αριθμό διδασκόντων για την ζωγραφική, η τμήμα φωτογραφίας που διέθετε και τεχνικό εξοπλισμό κ.α.

Όλα αυτά οδηγήθηκαν σε μαρασμό και κατάργηση, «μήπως για να γίνει το Ωδείο;

Μια έρευνα στα διατάγματα του κράτους στην εφημερίδα του ΦΕΚ για την αδειοδότηση και λειτουργία ωδείων κ.τ.λ. δείχνει, ότι απαιτούνται κάποιες προϋποθέσεις π.χ. όπως τα απαραίτητα τετραγωνικά για τις αίθουσες διδασκαλίας, ηχομόνωση, υποχρεωτική διδασκαλεία όλων των οργάνων της συμφωνικής ορχήστρας κ.α. καθώς και αγορά διαφόρων μουσικών οργάνων που απαιτεί και μεγάλο οικονομικό κόστος.

Μια επίσκεψη στους χώρους του Π.Κ. Πυλαίας, όπου μεταξύ άλλων στεγάζονται τα τμήματα αυτά δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία, γιατί τίποτα από τα αναφερθέντα δεν υπάρχει.

Παράλληλα η συγκεκριμένη διαδικασία για την απόκτηση της συγκεκριμένης τεχνογνωσίας και κατά επίπεδα που διέπει τις σχολές των διαφόρων μουσικών οργάνων έχει ως εξής.

(1) τάξη προκαταρτική (2) κατωτέρα (3) μέση (4) ανωτέρα ( και μετά από την επιτυχή περάτωση όλων αυτών οι πτυχιακές εξετάσεις για πτυχίο του μουσ. Οργάνου)

*υπ όψιν το κάθε επίπεδο που αναφέρθηκε απαιτεί τριετή και τετραετή φοίτηση, με ύλη προκαθορισμένου βαθμού δυσκολιών, η οποία καθορίζεται από το υπουργείο.

Σύνολο φοίτησης λίαν επιεικώς καμιά δεκαετία …

Αλήθεια ποιες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας εξυπηρετεί αυτό; και αν είναι έτσι γιατί δεν επεκτείνεται και σε άλλους τομείς π.χ. το χορό, το θέατρο, τη ζωγραφική η και στον αθλητισμό; δηλαδή να φτιάξει ο Δήμος άρδην επαγγελματικές σχολές και να μοιράζει τα ουσιαστικά περιβόητα πτυχία του;

Η ίδια αμετροέπεια και προχειρότητα υπάρχει και στην γενικότερη λειτουργία του πολιτιστικού κέντρου Πυλαίας το οποίο έχει κατά κυριολεξία καταλειφθεί από την χρήση των διαφόρων στοιβαγμένων μαθημάτων χωρίς να διαθέτει και τις απαραίτητες υποδομές.

Π.χ. σε μια του αίθουσα του Π.Κ. λειτουργεί τμήμα μπαλέτου για μικρά παιδιά

( *χωρίς έξοδο κινδύνου) να μη σκεφτεί κανείς τον κίνδυνο κάποιου ατυχήματος και κοινές τουαλέτες που χρησιμοποιούν ακόμη και υπερήλικες π.χ. χορωδίες και χορευτικά του ΚΑΠΗ κ.τ.λ.

Η τοπική αρχή εκ του ρόλου της έχει την υποχρέωση σε τακτά διαστήματα να πραγματοποιεί εκδηλώσεις πολιτισμού που αφορούν π.χ. την λογοτεχνία, την

ζωγραφική κ.τ.λ. Ενώ για το λόγο αυτό υποτίθεται ότι ανακαινίστηκε ο χώρος του Π.Κ. Πυλαίας και μάλιστα με μεγάλο οικονομικό κόστος;

Υπ όψιν ότι ο χώρος ήταν προορισμένος για πολιτιστικό κέντρο, δηλαδή χώρος για την προβολή επιτευγμάτων του πολιτισμού και για βιβλιοθήκη, που μέχρι και σήμερα φυσικά δεν υπάρχει, όταν και το τελευταίο χωριό στη χώρα έχει βιβλιοθήκη.

Βέβαια η διοίκηση ετοιμάζει βιβλιοθήκη σε ιδιωτικό ενοικιαζόμενο χώρο !!!

για αυτό όπως λέει και ο λαός ‘’η στραβός είναι ο γιαλός, η στραβά αρμενίζουμε’’.

Προϊόντα με Κρητική αλόη
KEA