Πέμπτη, Αύγουστος 17, 2017
Αρχή > Υγεία – ομορφιά

Ο περίεργος παράγοντας που ανοίγει την όρεξη

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στην ανάγκη σου να φας μία σοκολάτα, μπορεί να φταίνε τα μικρόβια που υπάρχουν στο στομάχι σου που σου ανοίγουν την όρεξη, σύμφωνα με ένα νέο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό BioEssays. Τα βακτήρια που αποτελούν την κοινότητα των μικροβίων στο στομάχι σου, γνωστά ως μικροβίωμα

Διαβάστε περισσότερα...

Οι σπόροι σταφυλιού ενισχύουν τον οργανισμό

Τα σταφύλια αποτελούν ένα από τα αγαπημένα φρούτα του καταναλωτικού κοινού, ειδικά το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. Πλούσια σε ευεργετικές ιδιότητες, τις οποίες μπορείτε να λαμβάνετε όλο το χρόνο, αγοράζοντας κάποιο συμπλήρωμα διατροφής από ένα φαρμακείο online. Όλοι μας γνωρίζουμε πως τα σταφύλια είναι πλούσια σε βιταμίνες και στοιχεία, τα οποία

Διαβάστε περισσότερα...

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς; Ναι, υπάρχει η κατάλληλη διατροφή που θα σε βοηθήσει να το κάνεις αυτό, αλλά το Shape προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και σου παρουσιάζει το απόλυτο πρόγραμμα διατροφής και ασκησης για να κάψεις λίπος στην κοιλιά και να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς μπορούμε να απαλλάξουμε τον οργανισμό μας από βλαβερές τοξικές ουσίες

Ζούμε σε ένα εξαιρετικά τοξικό κόσμο. Οι τοξικές ουσίες βρίσκονται παντού, στον αέρα που αναπνέουμε, στο φαγητό που τρώμε αλλά και στο νερό που πίνουμε. Επιπλέον, αντιμετωπίζουμε μία δραματική αύξηση της έκθεσης σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα, από διάφορες γραμμές μεταφοράς ενέργειας, ενώ και το πρόβλημα της τρύπας του

Διαβάστε περισσότερα...

Γιατί πρέπει να περπατάτε συχνότερα ξυπόλυτοι

Πιθανότατα η ιδέα να αφήνετε τις πατούσες σας εκτεθειμένες στα κάθε είδους μικρόβια που βρίσκονται εντός και εκτός σπιτιού δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ωστόσο οι ειδικοί συνιστούν λιγότερη «εξάρτηση» από τα παπούτσια για καλύτερη υγεία! Ερευνητές από το Κολλέγιο Ίθακα των ΗΠΑ επισημαίνουν ότι ο ρόλος των μυών του πέλματος είναι

Διαβάστε περισσότερα...

Το κρύο τσάι και τα οφέλη για την υγεία μας

Η θερμοκρασία συνεχώς ανεβαίνει και θέλετε κάτι παγωμένο για να σας δροσίσει και να σας τονώσει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Πέρα από τους φυσικούς χυμούς μπορείτε να επιλέξετε το κρύο τσάι που προσφέρει μια σειρά από οφέλη στον οργανισμό. Γιατί να το προτιμήσετε Ενυδατώνει τον οργανισμό, καθώς σύμφωνα με τη Σχολή Δημόσιας

Διαβάστε περισσότερα...

Τα καλοκαιρινά φρούτα με τις λιγότερες θερμίδες

Τα φρούτα έχουν την τιμητική τους το καλοκαίρι και απολαμβάνουμε μεγάλη ποικιλία από αυτά. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες μπορούμε να τα καταναλώσουμε σκέτα ή μέσα σε άλλες συνταγές. Ποια είναι όμως εκείνα με τις λιγότερες θερμίδες; Δείτε παρακάτω... 1. Πεπόνι Παρέχει 21 θερμίδες ανά 100 γρ., 5 γρ. υδατάνθρακες, 94,2 γρ. νερό

Διαβάστε περισσότερα...

Η γηραιότερη οικογένεια στον κόσμο αποκαλύπτει το μυστικό της μακροζωίας της

Αν κατά καιρούς βρίσκεστε στη διαδικασία αναζήτησης εκείνου του ελιξιρίου που θα τονώσει τον οργανισμό σας και θα σας κρατήσει υγιείς μέχρι τα 100, τότε μπορείτε να ακολουθήσετε το μυστικό στις διατροφικές συνήθειες της γηραιότερης οικογένειας στον κόσμο. Ο λόγος για την οικογένεια Ντόνελι (Donnelly), από την Κομητεία Αρμαγκ της Βόρειας

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς αντιμετωπίσετε άμεσα τη φαγούρα από το τσίμπημα του κουνουπιού

Ένα από τα γνωστά και συνηθισμένα προβλήματα του καλοκαιριού είναι το τσίμπημα από τα κουνούπια. Εκτός από το σημάδι, εξίσουν ενοχλητική είναι και η φαγούρα που ακολουθεί το τσίμπημα για αρκετές ώρες, ακόμη και μέρες αργότερα. Υπάρχουν μερικοί εύκολοι και φυσικοί τρόποι για να τα αντιμετωπίσετε άμεσα. Δείτε παρακάτω... 1. Ασπιρίνη Λιώστε μια ασπιρίνη

Διαβάστε περισσότερα...

Ένα ροδάκινο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!

H βοτανική του ονομασία είναι Prunus persica, και έχει καταγωγή από την κίνα. Το ροδάκινο αποτελούσε το αγαπημένο φρούτο του Μ. Αλεξάνδρου, ο οποίος και το έφερε στον Ελλαδικό χώρο, ενώ για τους περισσότερους συνδέεται με καλοκαιρινές στιγμές. Η κατανάλωσή του συμβάλλει όχι απλά στην επίτευξη του στόχου των 5

Διαβάστε περισσότερα...