Τετάρτη, Φεβρουάριος 22, 2017
Αρχή > Υγεία – ομορφιά

Η διατροφική αξία του φρέσκου κρεμμυδιού

Τα φρέσκα κρεμμυδάκια χαρίζουν ιδιαίτερο άρωμα σε σαλάτες και φαγητά και για αυτό το λόγο χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στη μαγειρική. Εκτός από τη γεύση, ενισχύουν και τη διατροφική αξία του γεύματος προσφέροντας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Ειδικότερα, τα φρέσκα κρεμμύδια αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ, η οποία είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική διαδικασία

Διαβάστε περισσότερα...

Η εργασία από το σπίτι βλάπτει σοβαρά την υγεία

Το να εργάζεται κάποιος εκτός γραφείου προσφέρει περισσότερη άνεση, μεγαλύτερη παραγωγικότητα και εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Ωστόσο, είναι δυνατόν να καταστήσει δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής και να προκαλέσει προβλήματα υγείας, όπως στρες, αϋπνία και κατάθλιψη. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστημονικοί φορείς της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILO) του

Διαβάστε περισσότερα...

Μια κουταλιά ελαιόλαδο είναι θαυματουργή

Στην αρχαία Ελλάδα, όταν ήκμαζαν, η φιλοσοφία, τα μαθηματικά, η γεωμετρία, και γεννιόταν η ιατρική επιστήμη, οι άνθρωποι είχαν εντοπίσει, εκτός των άλλων, και τις φαρμακευτικές δράσεις του ελαιόλαδου. Το λάδι κατείχε ξεχωριστή θέση στη διατροφή, αλλά και θεωρούνταν και φάρμακο από τους αρχαίους Έλληνες. Και όχι μόνο αυτό, είχαν

Διαβάστε περισσότερα...

Γιατί αρρωσταίνουμε; Τι έλεγε ο Ιπποκράτης για κάθε νόσο!

Ο Ιπποκράτης έλεγε οτι κάθε νόσος ξεκινά πρώτα από την ψυχή και μετά καταλήγει στο σώμα. Και πριν αποφασίσουμε ποια θεραπεία θα ακολουθήσουμε για το σώμα, πρέπει πρώτα να έχουμε θεραπεύσει το τραύμα της ψυχής. Είναι τραγικό σήμερα να μην γνωρίζουμε καν την τεράστια δύναμη της ψυχικής μας κατάστασης αλλά και

Διαβάστε περισσότερα...

Τι θα συμβεί σε έναν 50άρη αν παίρνει κάθε μέρα μια ασπιρίνη!

Οι άνθρωποι στα 50 ή στα 60 τους ωφελούνται αν παίρνουν μια ασπιρίνη καθημερινά… καθώς αυτή δρα προληπτικά για έμφραγμα, εγκεφαλικό ή καρκίνο του εντέρου, σύμφωνα με νέες συστάσεις μιας κυβερνητικής επιτροπής ειδικών των ΗΠΑ. Το μεγαλύτερο όφελος έχουν όσοι ξεκινούν την ασπιρίνη μεταξύ 50 και 60 ετών. Το όφελος είναι

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς οι σωματότυποι καθορίζουν την υγεία μας

Περισσότεροι από 430.000 εθελοντές συμμετείχαν σε μια νέα μελέτη, η οποία εστιάζει σε δύο βασικούς τύπους σώματος, το «μήλο» και το «αχλάδι» και αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι δύο αυτοί σωματότυποι καθορίζουν την υγεία μας. Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που έχουν τον χαρακτηριστικό σωματότυπο του «μήλου», όπου ο

Διαβάστε περισσότερα...

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία μας όταν τρώμε 2 μπανάνες κάθε μέρα Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/ta-ekpliktika-ofeli-gia-tin-igia-mas-otan-trome-2-bananes-kathe-mera/

Ένας καθηγητής στο CCNY (The City College of New York) μίλησε σε μια τάξη φυσιολόγων για τις μπανάνες. Είπε ότι η έκφραση “going bananas” είναι από τις επιπτώσεις της μπανάνας στον εγκέφαλο. Ποτέ, μη βάλετε τη μπανάνα σας στο ψυγείο! Μετά την ανάγνωση αυτού του κειμένου, δεν πρόκειται ποτέ ξανά

Διαβάστε περισσότερα...

Μειώσετε τον κίνδυνο εμφράγματος με πέντε απλούς τρόπους

Η καρδιακή νόσος είναι κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως, αλλά υπάρχουν αλλαγές που μπορεί να κάνει κάποιος στον τρόπο ζωής του και να περιορίσει δραστικά αυτό τον κίνδυνο. Αν και πανευρωπαϊκά οι θάνατοι από στεφανιαία νόσο και άλλες καρδιοπάθειες παρουσιάσουν μείωση, στην Ελλάδα τα ποσοστά θνησιμότητας παρουσιάζουν αυξητική τάση, ιδίως μεταξύ των

Διαβάστε περισσότερα...

Tips διατροφής που ανεβάζουν την διάθεση

Η διάθεση, τα συναισθήματα και το στρες αποτελούν παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν -σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό- τις διατροφικές μας επιλογές. Η παραπάνω σχέση ωστόσο, λειτουργεί και αντίστροφα, αφού οι διαιτητικές συνήθειες και η πρόσληψη ορισμένων θρεπτικών συστατικών συνδέονται στενά όχι μόνο με τη σωματική αλλά και με την πνευματική

Διαβάστε περισσότερα...

Αυτό είναι το μεγάλο όφελος του γιαουρτιού με χαμηλά λιπαρά

Η κατάλληλη και ισορροπημένη διατροφή βοηθά στην πρόληψη πολλών ασθενειών και στην καλή φυσική κατάσταση. Πολύ σημαντικά είναι τα οφέλη και του γιαουρτιού με χαμηλά λιπαρά. Το γιαούρτι αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα. Πού οφελεί όμως; Αρκετές μελέτες έδειξαν ότι το ασβέστιο συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής

Διαβάστε περισσότερα...